Austria Deuren, onderdeel van Koninklijke Dekker Hout, komt wel heel dichtbij de belevingswereld van de bezoekers van de Bouwbeurs 2023. De specialist in houten deuren heeft met ‘t Kleinste Showroompje het welbekende mobiele toilet omgetoverd tot luxe plee.
Tijdens de Bouwbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs (6 tot en met 10 februari) zal Austria Deuren zich op een wel heel opvallende manier presenteren. De Austria Deuren zullen te zien zijn in een aantal echte mobiele toiletten. Een plee dus, van koninklijke kwaliteit.
De bouwwereld is drukker dan ooit. Normaal gesproken heeft de aannemer helemaal geen tijd om Austria’s koninklijke kwaliteit te bewonderen. Austria Deuren slaat dus in feite twee vliegen in één klap. Een showroom, op een plek waar de doelgroep sowieso al moet zijn. De aannemer kan hier het nuttige met het aangename combineren. Afhankelijk van het succes op de beurs, zullen de deuren ook tentoon worden gesteld door heel bouwend Nederland.
De activatie maakt deel uit van een bredere campagne rondom het thema: Hoe mooi is dát. In deze campagne wijst Austria op het belang van een goede deur, en hoe de consument daar zelf het meest over kan zeggen. Voor deze activatie werkte Austria Deuren (Koninklijke Dekker Hout) samen met creatief bureau Natwerk, dat zich in het voorjaar ook over de bredere merkcampagne ontfermt.