CONSERVATORIUM HOTEL IN AMSTERDAM KIEST VOOR USP MARKETING PR

3 februari 2020

Amsterdam, 3 februari 2020 – Luxury lifestyle hotel Conservatorium heeft USP Marketing PR aangesteld als haar nieuwe PR en communicatiebureau voor de Nederlandse en Belgische markt. Het Conservatorium maakt onderdeel uit van The Set Hotels waar ook Hotel Café Royal in Londen en Lutetia in Parijs partner hotels zijn. USP Marketing PR zal voor het gehele portfolio van The Set Hotels de PR belangen behartigen. De samenwerking gaat per 3 februari officieel van start.

Roy Tomassen, General Manager bij Conservatorium laat weten: ”USP Marketing PR overtuigde ons met een creatieve presentatie en we kijken uit naar de samenwerking. Het Conservatorium hotel heeft een rijke geschiedenis en met het vijfjarig jubileum van Taiko Restaurant biedt dit mooie kansen op gebied van PR”.

Marloes van den Boogaard, Managing Director bij USP Marketing PR: “Het is een ideaal moment om dit jaar te mogen starten als PR bureau voor het Conservatorium hotel. Wij willen meer de diepte in gaan op het gebied van storytelling, er valt zoveel over het pand, de faciliteiten en de mensen achter het hotel te vertellen. Ik ben razend enthousiast en trots om dit hotel én de groep te mogen vertegenwoordigen in de Nederlandse en Belgische markt.”

Voor meer informatie over Conservatorium zie https://www.conservatoriumhotel.com/nl

Voor meer informatie over USP Marketing PR zie www.usp.nl