Kennisplatform voor noord holland

Garlic: De smaakmaker in vastgoedmarketing

Geplaatst op 10 maart 2022
Garlic: De smaakmaker in vastgoedmarketing

Al twintig jaar is Garlic ‘the place to be’ als het gaat om creativiteit in vastgoedmarketing. En of je nu zelf wel of niet van knoflook houdt, onze campagnes zijn stinkend goed. Partner en medeoprichter Cassandra Salvo vertelt over de aanpak van Garlic.

Wat een paar jaar geleden nog gewoon leek, kan inmiddels anders zijn. De eisen en ambities zijn uitvergroot en veranderd. Bij Garlic volgen we brede maatschappelijke ontwikkelingen op de voet en houden we de vinger aan de pols bij sluimerende trends. Geen verrassingen achteraf, maar inspiratie, transparantie en organisatie vooraf. Zo kunnen ook onze campagnes tegen een stootje.

Eerst alle neuzen in dezelfde richting

Met onze aangeboren nieuwsgierigheid zijn we kind aan huis bij alle spelers in de vastgoedmarkt, maar we houden altijd de focus op het doel. We helikopteren eerst langs de verwachtingen van een opdracht, toetsen wat er leeft binnen de doelgroep, inventariseren wie er verder nog met een project te maken hebben en halen op wat er nog ontbreekt. Pas daarna gaan we aan de slag met een onderscheidende naamgeving of een sterke positionering en communicatiemiddelen die werken.

Alle stakeholders op ons netvlies

Het is nogal een verschil of je aan de slag mag om een woonconcept te bedenken, een strategie voor verdichting van een stadsdeel, of de marketingcampagne van een nieuwbouwproject. Renovatie van een serie huurwoningen vergt een andere toon dan een upgrade van een kantoorgebouw tot luxe appartementen. We voelen ons senang bij al die uiteenlopende doelgroepen en belanghebbenden. Tijdens lopende projecten houden we feeling met huurders, kopers, bewoners en gebruikers en we zijn duidelijk over de mogelijkheden en gevolgen van het marketing- en communicatieplan. Dit vraagt wel wat improvisatietalent. Van onszelf, maar ook van de opdrachtgevers en professionals om ons heen.

Duurzame oplossingen op maat

Duurzaam gaat over ‘in één keer goed’, maar ook over een gezonde woon-, werk- en leefomgeving voor mens, plant en dier. We werken met hart en ziel aan flexibele, toekomstbestendige oplossingen, met oog voor de sociale gemeenschap en een zo klein mogelijke eco-voetafdruk. Online en offline. Ook buiten onze communicatieprojecten. Onze aanpak leidt altijd tot een product op maat. Voor iedere dienst, elk project en iedere locatie.

Let’s connect

Mail Cassandra Salvo op taste@garlic.eu of
check onze mogelijkheden op www.garlic.eu.

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: