Kennisplatform voor noord holland

Het Massagehuys is vernieuwd én opent een tweede vestiging 

Geplaatst op 25 januari 2023
Het Massagehuys is vernieuwd én opent een tweede vestiging 

Het Massagehuys opent een tweede vestiging aan de Ceintuurbaan 252 in Amsterdam. De eerste massagestudio aan de Jan Evertsenstraat gold al sinds 2013 als een begrip in Amsterdam, maar het concept heeft sinds de overname door een jong team nieuwe eigenaren een rebranding ondergaan en een opfrisbeurt gekregen. De oorspronkelijke oprichters, Mam Vichapa en Jaap Spreeuwenberg, leerden elkaar kennen in Thailand, waar Mam opgroeide in de massageschool van haar ouders. Met Het Massagehuys wilde het echtpaar een plek creëren waar het beste van twee werelden samenkomt: Oosterse massages en Dutch design. Toegankelijker dan een luxe hotelspa, maar frisser en moderner dan de gemiddelde massagesalon.

Verantwoord ondernemerschap

Met Het Massagehuys wil de familie een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. De naam zegt het al, zegt Niels Pierson. “Het Massagehuys is een plek om thuis te komen. Een oase van rust in het centrum van Amsterdam, waar niet alleen je telefoon, maar je hele lichaam en geest op vliegtuigmodus gaan. Onze levens zijn – mede door de continue informatiestroom online – drukker dan ooit. Dat rust en aandacht voor lichaam en geest essentieel zijn voor een gezond, gelukkig en gebalanceerd leven, wordt door steeds meer wetenschappers bevestigd. Massage is al meer dan 5000 jaar oud en nu misschien wel relevanter dan ooit.”

Je komt bij Het Massagehuys voor massages van topkwaliteit, voortbordurend op eeuwenoude tradities en met oog voor detail. Zo is voor elk type massage een bijbehorende olie – gebaseerd op familierecepten – ontwikkeld. Zelfs de thee die na afloop geserveerd wordt, is afgestemd op de desbetreffende massage. Bovendien gaat Het Massagehuys zo duurzaam mogelijk te werk: alle stroom is groen en de producten bevatten uitsluitend natuurlijke ingrediënten.

Het familiebedrijf heeft niet alleen het welzijn van de klanten hoog in het vaandel, maar ook dat van het team masseurs en hostesses. “We zorgen goed voor onze mensen, zodat zij goed voor onze gasten kunnen zorgen,” zegt Niels Pierson. “Elke glimlach is oprecht en dat voel je.

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: