Kennisplatform voor noord holland

Nedstar benoemt Claudia Antolich tot Head of Marketing

Geplaatst op 14 augustus 2024
Nedstar benoemt Claudia Antolich tot Head of Marketing

Ervaren marketeer aangesteld voor groeiambities van vooruitstrevende ethanol sourcing partner

Amsterdamse scale-up Nedstar stelt per direct Claudia Antolich aan als Head of Marketing. Nadat zij internationale merken, start-ups en scale-ups hielp groeien, zet Antolich vanaf heden haar communicatie- en marketingervaring in voor de verdere expansie van de ethanolleverancier. In haar nieuwe rol zal zij zich richten op strategieontwikkeling en hands-on marketingactiviteiten om Nedstar’s positie in de conservatieve markt te verstevigen.

Gedurende haar carrière deed Antolich veel ervaring op in het versterken van organisaties met groeipotentieel. Zo bouwde ze, met behulp van technologie, aan de digitale zichtbaarheid en content van internationale merken als dm-drogerie markt en scale-ups als Wonderkind. “Ik ben trots dat wij Claudia met haar grote dosis aan strategische ervaring en hands-on mentaliteit in ons team mogen verwelkomen”, zegt Steven van Wassenaer, medeoprichter en directeur van Nedstar. “Vanaf het eerste moment was er een klik en herkende ik de drive en ambitie die Claudia in zich heeft. Haar expertise en creativiteit sluiten perfect aan bij onze innovatieve en groeigerichte cultuur. Ik ben ervan overtuigd dat wij Nedstar samen naar een hoger niveau zullen tillen.” 

Leergierig en gedreven

Het was vooral de vooruitstrevende en ambitieuze aanpak van Nedstar die Antolich aantrok. Antolich: “Ik ben trots op deze mooie kans en nieuwe stap. Hoewel Nedstar pas in 2018 is opgericht, hebben zij een gestructureerde en geavanceerde marketingstrategie die zich onderscheidt van andere grote spelers in de conservatieve branche. Daar zie ik een interessante uitdaging en ik kijk ernaar uit deze verder uit te rollen. Door de flexibele, leergierige en dynamische werkwijze, weet ik zeker dat ik mezelf professioneel kan blijven ontwikkelen. Bovendien sluiten de waarden, om het juiste te doen voor zowel mensen als de planeet, aan bij wat ik belangrijk vind.”

Groeiambities

Met deze aanstelling maakt Nedstar zich klaar voor een periode van sterke groei met als doel het verdubbelen van de handelspartners en landen waar de organisatie zaken doetAntolich: De komende jaren willen wij de wereldwijde aanwezigheid en de positie van Nedstar in de markt versterken. Als Head of Marketing zal ik mij focussen op de strategie en de inbound en accountbased marketingactiviteiten, om ons netwerk uit te breiden. Het is een jong en ambitieus team en samen streven we ernaar om tegen het einde van 2025 in meer dan honderd landen aanwezig te zijn.” 

Over Nedstar

Nedstar is een wereldwijde sourcing partner in bulk ethanol en spirits, met klanten en een partnernetwerk in meer dan 60 landen. De in Amsterdam gevestigde scale-up werd in 2018 opgericht door Arthur Doorenbos en Steven van Wassenaer en heeft als ambitieuze doelstelling om de conservatieve ethanol-industrie te veranderen met hoogwaardige kwaliteitsproducten en duurzame bedrijfspraktijken.

Delen via

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: