Kennisplatform voor noord holland

Nieuwe campagne Austria Deuren: Kies je voor het leven

Geplaatst op 12 april 2023
Nieuwe campagne Austria Deuren: Kies je voor het leven

Austria Deuren, het deuren merk van familiebedrijf Koninklijke Dekker (Hout), lanceert haar eerste campagne met een krachtige belofte: “Austria Deuren. Kies je voor het leven”. De campagne heeft als doel om consumenten bewust te maken van de impact van de keuze voor een deur.

Met hun Koninklijke kwaliteit en tijdloze design, biedt Austria Deuren een duurzame oplossing voor huiseigenaren die zeker willen zijn van hun keuze. Om dit te communiceren heeft Austria Deuren een serie TVC’s en socials ontwikkeld waarin te zien is hoe personen last hebben van de verkeerd gekozen deuren. Vervolgens worden ze meegenomen door Harry (dé Austria-man) naar het moment dat zij ooit hun deur kozen en zo laat hij zien waar het fout is gegaan. Uiteindelijk wordt de oplossing gepresenteerd: de nieuwe Austria Deur. Hoe mooi is dát?

Het Kleinste Showroompje

De campagne begon met een PR activatie “Het Kleinste Showroompje”, waarbij bouwtoiletten werden omgebouwd tot Austria-showrooms. Op deze manier konden bouwers de deuren van dichtbij bekijken en alle details rustig bestuderen. De actie werd vastgelegd en de content werd gedeeld met de media en hun eigen sociale kanalen.

Austria Deuren wil met deze campagne de consumenten inspireren en laten zien dat deuren ook een belangrijk onderdeel van het interieur zijn en dat een goede deur keuze een wereld van verschil kan maken. Want of je nu komt of gaat, de deur van je eigen huis is de enige die altijd voor je open staat. De campagne zal te zien zijn op verschillende kanalen en wordt ondersteund door online en offline advertenties.

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: