‘Iedereen kan impact kopen. Weinigen kunnen het verdienen’
Met een vernieuwde site en een geheel nieuwe positionering en huisstijl stelt Onze Kapel zich opnieuw aan klanten en collega’s voor. ‘Smart ideas, big impact’ is de nieuwe belofte die het Haarlemse bureau samen met merkstrateeg Marc Oosterhout ontwikkelde en nu met creatief directeur Pim Gerrits invult. Oprichters Rob Hoogeveen en Frits Drijver: ‘Iedereen kan impact kopen, weinigen kunnen het verdienen. Onze Kapel kan zelfs met kleinere budgetten grote dromen waarmaken. We zijn te lang te bescheiden geweest over onze resultaten en onze betekenis voor klanten. Dus dat gaan we anders doen.’
30% meer bezoekers, meer volgers, meer naamsbekendheid
Het Haarlemse bureau verhoogde eerder het aantal bezoekers van het Louwman Museum met 30% door meer doelgroepen aan te spreken met inspirerende content. Ook bezorgde het Pathé Nederland 5% meer naamsbekendheid en liet het GAMMA-klanten met felgekleurde abri’s nadenken over hun lievelingskleur. Op dit moment werkt het bureau onder meer aan een introductiecampagne voor de nieuwste en grootste
software-installateur van Nederland; helpt het ANWB met communicatie voor het toekomstig hoofdkantoor; en steunt het de fondsenwerving van ‘Bikkels on Bikes’ met social posts die al meer dan 200.000 volgers opleveren. Onze Kapel blijft groeien, in betekenis en impact.
Smart ideas, big impact.
Onze Kapel creëert impact met slimme ideeën. En met slim geproduceerde campagnes, shoots, events, video’s, websites, social posts en presentaties haalt het bureau het maximale uit elk budget. Samen met klanten komt het tot oplossingen die verder gaan, meer betekenen en meer bereiken. Onze Kapel werkt slimmer in strategie, creatie, productie, proces en media. En wordt steeds impactvoller voor grote merken en merken die dat willen zijn. Ga dus vooral eens langs voor nieuwe mogelijkheden en ouderwets goede koffie.