Kennisplatform voor noord holland

WoodWing lanceert vernieuwde website en optimaliseert productportfolio

Geplaatst op 6 oktober 2023
WoodWing lanceert vernieuwde website en optimaliseert productportfolio

WoodWing Software, marktleider in enterprise information management solutions, heeft recentelijk een nieuwe website gelanceerd. Tegelijkertijd heeft het bedrijf de gelegenheid aangegrepen om de samenhang binnen het productportfolio te vergroten om beter in te kunnen spelen op de steeds veranderende wensen van klanten.

WoodWing stelt organisaties en teams over de hele wereld in staat om hun potentieel te benutten door hun content- en informatiestromen te stroomlijnen. Met de lancering van de nieuwe website, die nu ook de producten Xtendis en Scienta bevat, is het productaanbod van WoodWing sterker, diverser en inzichtelijker dan voorheen. Een solide basis om een breder klantenbestand te bedienen en te blijven doorgroeien in de toekomst.

Ross Paterson, CEO van WoodWing, licht toe: “Ik ben verheugd om onze nieuwe website te lanceren. Dit is een echte mijlpaal voor ons, omdat we niet alleen onze nieuwe website presenteren, maar ook ons vernieuwde merkverhaal delen. Met ons verbeterde productportfolio zijn we bijzonder goed uitgerust om onze missie – organisaties bevrijden van hun inefficiënties op het gebied van content en informatie – krachtig en met elan voort te zetten.”

WoodWings merkpropositie in content- en informatiemanagement versterken

Met het nieuwe merkverhaal wil WoodWing zijn positie als wereldwijde marktleider verder versterken. Door te blijven innoveren, maar ook door gebruik te maken van een selectieve build & buy strategie. Zo blijft WoodWing het bestaande portfolio uitbreiden met oplossingen van wereldklasse om klanten op de best mogelijke manier te helpen hun content en informatie efficiënt te beheren.

Joris van Leeuwen, CCO, legt uit: “Er is de afgelopen maanden achter de schermen hard gewerkt om onze strategische focus te versterken. Onze klanten kunnen hun voordeel doen met de extra competenties die we hebben toegevoegd. We hebben al onze producten een duidelijke plaats gegeven in een nieuw, samenhangend merkverhaal om voor klanten optimaal inzichtelijk te maken op welke manieren wij ze kunnen helpen. Om onze service verder te optimaliseren, hebben we ook een live chatoptie toegevoegd. Het geeft iedereen bij WoodWing veel voldoening om onze inspanningen tot leven te zien komen op onze website.”

Doorgroeien, op wereldwijde schaal

WoodWing bedient een grote verscheidenheid aan klanten in verschillende sectoren. Organisaties als Heineken, Coca-Cola, UN, Hearst, ABN AMRO, Bauer, Vattenfall, Moderna, EuroParcs en Myers, maar ook nieuwe klanten als Bunnings, ICS, Abrams Books en Blue Sky, hebben één ding gemeen: ze ervaren allemaal de kracht van WoodWings oplossingen.

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: