Kennisplatform voor noord holland

Nieuwe look voor Stadshart Amstelveen

Geplaatst op 14 maart 2022
Nieuwe look voor Stadshart Amstelveen

Stadshart Amstelveen lanceert de nieuwe Everyday-campagne die voortaan wordt doorgevoerd in alle communicatie. Met ‘Everyday Spring’ telt Stadshart Amstelveen af naar de lente. “Na twee coronajaren zijn we klaar voor een frisse start en dat vieren we met een nieuwe look”, aldus Eduard Helwig, winkelcentrum manager van Stadshart Amstelveen. Naast de nieuwe uitingen staan er de komende drie weken bakfietsen en piaggo’s vol met verschillende voorjaarsbloemen door het hele winkelcentrum. Bovendien zijn er ook extra Instagrammable spots toegevoegd, waar men naar hartenlust foto’s kan maken. De bloemdecoraties zijn in aanloop naar de lente te bewonderen vanaf vandaag t/m 20 maart. Voor meer informatie zie: www.stadshartamstelveen.nl.

“Met de frisse eigentijdse Everyday-campagne willen wij benadrukken dat iedere dag bijzonder is en een reden is om te vieren”, aldus Eduard Helwig, winkelcentrum manager van Stadshart Amstelveen. “Het woord ‘Everyday’ is het pronkstuk die elke campagne en op iedere uiting wordt aangevuld met een thema die op dat moment speelt, zoals op dit moment ‘Everyday Spring’. Bezoekers worden geïnspireerd op het gebied van fashion, beauty, gifts en food. Voel je ‘Everyday Beautiful’, ontdek ‘Everyday Deliciousness’, en ga voor ‘Everyday Luxury’. In Stadshart Amstelveen ervaar je alles op één plek en dat iedere dag. Deze campagne wordt in Stadshart Amstelveen als eerste in Europa geïntroduceerd en later zullen meerdere winkelcentra volgen. Ik hoop dat veel mensen geïnspireerd zullen raken en dat men alvast in de lentesferen komt met alle mooie bloemdecoraties die in het winkelcentrum te vinden zijn.”

Everyday Spring

De voorjaarscollecties hangen inmiddels in de winkels en om af te tellen naar de start van de lente, staat Stadshart Amstelveen vol met bloemdecoraties. Zo ook met Instagrammable spots zoals een grote bloemenkrans, een bankje met bloemenboog erboven en twee oude piaggio’s gedecoreerd met lentebloemen. De decoratie is verzorgd door Bloemenmeisjes.com die tevens de styling voor H&M, de Bijenkorf en zelfs de troonrede van Koning Willem-Alexander hebben verzorgd.

Foto: Sven Verbruci

Vergelijkbare berichten

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuwsberichten@kijkopnoord-holland.nl of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: